Сұрақ-жауап
Шамдарды өзгерту уақыты келді деп айтуға болатын бірнеше критерийлер бар:
1. Өндірушінің әрбір нақты автокөлік моделі үшін көрсететін қызмет ету мерзімі (сапасыз отынды үнемі пайдалану өндіруші мәлімдеген қызмет ету мерзімін айтарлықтай төмендететінін ескерген жөн).
2. Тозудың немесе істен шығудың мынадай сыртқы белгілері: - күл немесе май жабыны, - күйе көміртегі шөгіндісі, - лак немесе шлак шөгінділері,-электродтың түсінің өзгеруі немесе балқуы ( егер қақ орталық электродтың керамикалық бөлігінде біркелкі қоңыр-кофе түсіне ие болса, онда бұл тозу сигналы емес)
3. Мотордағы ақаулардың жанама белгілері: - қозғалтқыштың нашар іске қосылуы, - тартымның төмендеуі, - жанармай шығынының артуы, - газ педальын күрт басқан кезде қуаттың сәтсіздігі, - қозғалтқыштың орнықсыз жұмыс істеуі (айналу жылдамдығы мен діріл).Қозғалтқыштың жұмысындағы мұндай ақаулар оталдыру шамдарымен байланысты емес басқа мәселелерде де пайда болуы мүмкін, бірақ оларды бірінші кезекте тексерген жөн.
Себептер әртүрлі болуы мүмкін, бірақ көбінесе май шығынының жоғарылауы мыналармен байланысты:
1. Қоршаған орта температурасының өзгеруімен. Неғұрлым ыстық болса, сұйықтықтар, соның ішінде автомобиль майлары соғұрлым қарқынды буланады. Қарқынды қыздыру кезінде желдету жүйесіне және жану камерасына тамшылы жүзіндінің көп мөлшері түседі. Әрі қарай, жанбаған қоспа шығару құбыры арқылы шығарылады.
2. Май сапасының нашарлығымен. Сапасы нашар майлау сұйықтығын пайдаланған кезде көміртегі тотығы, шөгінділер саны артады және нәтижесінде артық шығындар пайда болады.
3. Жүйенің тығыздығының жеткіліксіздігімен. Май тығыздағыштар, тығыздағыш резеңке таспалар, цилиндр басының тығыздағыштары арқылы ағып кетуі мүмкін.
4. Майдың толып кетуімен.
1. Май деңгейін өлшеу үшін көлікті тегіс жерге қою керек (көлбеулер өлшеулерде қате жібереді).
2. Қозғалтқышты шамамен 90 гр С дейін қыздырамыз және өшіреміз.
3. Біз барлық майлар қабырғалардан және май өткізгіш арналардан ағып кетуі үшін шамамен 15 минут күтеміз.
4. Біз май сүңгішін қозғалтқыштан шығарамыз, таяқшаны сүртеміз және оны қайтадан қозғалтқышқа түсіреміз.
5. Сүңгішті алып, майдың ізі қалған деңгейге қараймыз.Біз деңгейді тек сөніп тұрған қозғалтқышта өлшейміз, мотор іске қосылып тұрған кезде май құбыр арқылы шашырайды.Қозғалтқыштағы майдың оңтайлы мөлшері - минимум мен максимум арасындағы сүңгіштегі белгі.
1. Басқа майға ауысу. Бұл майдың түріне (синтетика, жартылай синтетика, минералды су) және оның тұтқырлығына (5W-30, 5W-40, 10W-40) және өндірушіге де қатысты. Себебі әр түрлі майларда әртүрлі қоспалар бар, оларды араластыруға болмайды.
2. Пайдаланылған көлікті сатып алу. Пайдаланылған көлікті сатып алғанда, сіз бұрын қандай май қолданылғанына, оның қаншалықты жиі ауыстырылғанына және қозғалтқышты соңғы рет жуу қашан жасалғанына ешқашан толық сенімді бола алмайсыз.
3. Көміртекті шөгінділердің түзілуі. Егер клапан қақпағының астында немесе май құю қақпағында көміртекті шөгінділер пайда болса, оларды кетіру үшін қозғалтқышты шаю керек.
4. Бөгде сұйықтықтардың түсуі. Егер қозғалтқышқа сапасыз отын, май немесе антифриз түссе, бұл ластаушы заттарды кетіру үшін қозғалтқышты мүмкіндігінше тезірек шаю керек.
5. Қозғалтқыштың қысылуын азайту.
6. Қозғалтқыштың қызып кетуі.Уақытылы жуу Vitex Flushing Oil сияқты сапалы синтетикалық жуу майын қолдана отырып, қозғалтқышты жуу қозғалтқыштың қызмет ету мерзімін едәуір ұзартады, оның жұмысын жақсартады және болашақта қымбат жөндеудің алдын алады.
Мотор майын қаншалықты жиі ауыстыру керек?