0
 
Каталог
Назад
Каталог
 
Каталог
Каталог
 
Корзина
0
Главная  /  Сұрақ-жауап

Сұрақ-жауап

Мотор майларының қандай түрлері бар?
Әдетте майлардың үш негізгі түрі бар: Минералды май - мұнайды айдау және тазарту арқылы алынады. Өнім табиғи және тұрақты май пленкасын қалыптастыруға қабілетті, сонымен қатар қозғалтқышты шөгінділер мен ластанудан жақсы тазартады. Майдың бұл түрінің кемшіліктеріне төмен температура жағдайында майдың тұтқырлығының өзгеріп, қалыңдауын жатқызу керек. Сонымен қатар, мұндай майда тез күйіп кетеді және қоспалар іске қосылады.Синтетикалық май — химиялық синтез арқылы алынады. Артықшылықтарға мыналар жатады: баяу шығын, температураның кең диапазонында пайдалану мүмкіндігі, ұзақ уақыт бойы пайдалы қасиеттерді сақтау. Сонымен қатар, ол көптеген көліктерге жарамды. Кемшіліктердің ішінен жоғары құнын атап өтуге болады.Жартылай синтетикалық май — белгілі бір пропорцияда синтетикалық және минералды  майларды араластыру арқылы алынады. Оның қасиеттері минералды майға қарағанда жақсы, ал құны синтетикалыққа қарағанда аз. Оны қалыпты температурада және қозғалтқышқа жоғары жүктемесіз пайдалану ұсынылады.
HLP және HVLP майлары қалай ерекшеленеді?
HLP және HVLP аббревиатуралары бізге DIN 51524 неміс стандартынан келді.DIN 51524-2 жіктелуі бойынша HLP майларының құрамына тотығуға қарсы, коррозияға қарсы және тозуға қарсы қоспалар кіреді. Бұл майлар қазіргі заманғы жоғары қысымды гидравликалық жүйелерде қолданылады, олар әдетте үй- жайдың ішінде және қоршаған орта температурасының салыстырмалы түрде  кішігірім өзгеруімен  пайдаланылады.DIN 51524-3  жіктелуі бойынша HVLP майларының құрамына тотығуға қарсы, коррозияға қарсы және тозуға қарсы қоспалардан басқа тұтқырлық модификаторлары кіреді. Бұл майлар жылжымалы жабдықтың жоғары қысымды гидравликалық жүйелерінде қолдануға жарамды, олар кеңірек температура диапазонында  пайдаланылады.
Қосымша қоспалар мотор майының сапасын жақсартады ма?
Жоқ, олай емес. Tauberg мотор майына қосылатын қоспалар пакеті теңдестірілген және синергия принципі бойынша жұмыс істейді (компоненттер бірлесіп пайдалану кезінде бір-бірінің әсерін күшейтеді). Қосымша қоспаларды қосу  қандай да бір көрсеткішті жақсарта алады, бірақ бұл ретте майдың қасиеттерінің тепе-теңдігін бұзып, оның жалпы сипаттамаларын нашарлатуы мүмкін.
Неліктен майды қажетті деңгейге дейін толтырмай,  үнемі ауыстырып отыру керек?
Қозғалтқышты пайдалану кезінде май тиімділігін жоғалтады, оның табиғи қартаюы жүреді. Ол ластанған, қоспалар қасиеттерін жоғалтады. Майды уақтылы ауыстыру ластану мен ыдырау өнімдерін жинамауға мүмкіндік береді, бөлшектердің тозуын және қозғалтқыштың коррозиясын болдырмайды, қызмет ету мерзімін ұзартады.
Майдың тұтқырлығы дегеніміз не?
Тұтқырлық май пленкасын қалыптастыру есебінен майдың  үйкелетін беттерін тозудан қорғау қабілетіне жауап береді. Бұл температураға байланысты өзгеретін мотор майы үшін маңызды параметр. Майдың тұтқырлық класы жапсырмада көрсетілген, мысалы, 10W – 40, 5W-30. W әрпіне дейін тұрған сан - теріс температурадағы тұтқырлық класы, яғни аязға төзімділік дәрежесі. W кейін тұрған сан  - оң температурадағы тұтқырлық класы.
Автоматты беріліс қорабындағы майлау материалын қашан өзгерту керек?
Егер өндіруші басқаша мәлімдемесе, автоматты беріліс қорабындағы майды шамамен 60 мың км жүгіріске ауыстыру қажет. Бұл сан болжалды болып табылады және көлік құралының жұмыс жағдайлары мен жасын ескере отырып өзгереді.2000 жылдан кейін шығарылған көлікте, егер жүргізуші ұқыпты жүрсе және климаты қалыпты болса, ауыстыруды  100 мың км  жүрілген жолға жүзеге асыру қажет болады. Егер жүргізу тәсілі агрессивті болса және климаты қатал болса, онда 80 мың км.2000 жылға дейін шығарылған автомобильдер үшін бұл бірінші жағдайда 60 мың км, ал екінші жағдайда 40 мың км болады.Сондай-ақ, сенімді өндірушіден, мысалы, tauberg трансмиссиялық майлар желісінен сапалы өнімді таңдау маңызды екенін еске саламыз.
Қозғалтқышты ауыстыру үшін қанша май қажет?
Майды толық құймау, артық құю сияқты қозғалтқышқа бірдей  зиянды әсер етеді. Сондықтан қанша май құю керектігін білу маңызды. Бұл ақпарат автокөлікті пайдалану жөніндегі нұсқаулықта қамтылған. Егер сізде мұндай құжаттар болмаса, онда ақпаратты автомобиль өндірушісінің ресми сайтынан табуға болады. Құю кезінде майлау материалының деңгейін сүңгіштің көмегімен немесе автомобильде орнатылған арнайы датчиктердің көрсеткіштері бойынша бақылау қажет.
Неліктен қайық моторына арнайы май қажет?
Қайық  моторлары үшін бірнеше себептерге байланысты арнайы май қажет. Біріншіден, қуаты аз қайықтардың көпшілігінің қозғалтқышты салқындату жүйесі су қоймасынан суды пайдаланады. Екіншіден, қозғалтқыштың жұмысындағы шу жүктемесін азайту үшін пайдаланылған газдар тікелей суға түседі, ал жанбаған май мен басқа да жанармай өнімдері суда қалады, бұл экологияға зиянды.Осы себептерге байланысты қайық моторларына арналған май экологияның талаптарын да  қанағаттандыруы керек және жоғары жүктемелер мен температура жағдайында қозғалтқышты сенімді қорғауды да қамтамасыз етуі керек.Vitex Outboard 2T екі тактілі бензинді аспалы қайық  моторларына арналған жартылай синтетикалық мотор майы барлық қажетті талаптар мен стандарттарға сәйкес келеді.
Неліктен бау-бақша техникасына арнайы май қажет?
Бау - бақша техникасының қозғалтқыштарының жұмыс жағдайлары мото- мен автоқозғалтқыштарынан айтарлықтай ерекшеленеді. Олар әдетте бос жүрісте қызады немесе максималды айналымдарда жұмыс істейді. Егер қозғалтқышты салқындату туралы айтатын болсақ, онда көгал шөп шапқыштарда, бензин араларда, триммерлерде бұл ауамен суытылады, ал бұл сұйықтықпен салқындатудан әлдеқайда нашар. Мұндай техника ықшамдырақ болу үшін 2 тактілі қозғалтқыштар қолданылады. Олардағы мотор майы отынмен араласады және қоспаның жануы кезінде түтін де, күл де пайда болмауы керек. Осы себептерге байланысты арнайы майды қолдану керек. Vitex Garden 2T құрамында коррозиядан сенімді қорғауды қамтамасыз ететін арнайы қоспалар пакеті бар. Май жоғары жүктемелерде тамаша майлауға кепілдік береді, қозғалтқышты таза ұстайды және түтінді азайтады.4 тактілі  моторлары бар бақша техникасы туралы айтатын болсақ, майлау жүйесінде көптеген құрылғыларда май сорғысы жоқ екенін есте ұстаған жөн. Бұл құрылымның ерекшелігі де арнайы майды қолдануды қажет етеді. Vitex Garden 4T SAE 30 барлық төрт тактілі бензин және дизельді қозғалтқыштарда қолдануға жарамды, жоғары тотығуға қарсы, тозуға қарсы және коррозияға қарсы қасиеттерімен ерекшеленеді. Заманауи қоспалар пакеті үйкеліс беттерінің бұзылуына жол бермейді және қозғалтқыш бөлшектерін қызып кетуден сенімді қорғауды қамтамасыз етеді.
Оталдыру шамдарын өзгерту уақыты келгенін қалай түсінуге болады?

Шамдарды өзгерту уақыты келді деп айтуға болатын бірнеше критерийлер бар:

1. Өндірушінің әрбір нақты автокөлік моделі үшін көрсететін қызмет ету мерзімі (сапасыз отынды үнемі пайдалану өндіруші мәлімдеген қызмет ету мерзімін айтарлықтай төмендететінін ескерген жөн).

2. Тозудың немесе істен шығудың мынадай сыртқы белгілері: - күл немесе май жабыны, - күйе көміртегі шөгіндісі, - лак немесе шлак шөгінділері,-электродтың түсінің өзгеруі немесе балқуы ( егер қақ орталық электродтың керамикалық бөлігінде біркелкі қоңыр-кофе түсіне ие болса, онда бұл тозу сигналы емес)

3. Мотордағы ақаулардың жанама белгілері: - қозғалтқыштың нашар іске қосылуы, - тартымның төмендеуі, -  жанармай шығынының артуы, - газ педальын күрт басқан кезде қуаттың сәтсіздігі, - қозғалтқыштың  орнықсыз жұмыс істеуі  (айналу жылдамдығы мен діріл).Қозғалтқыштың жұмысындағы мұндай ақаулар оталдыру шамдарымен байланысты емес басқа мәселелерде де пайда болуы мүмкін, бірақ оларды бірінші кезекте тексерген жөн.

Майдың шығыны қандай себептерге байланысты артуы мүмкін?

Себептер әртүрлі болуы мүмкін, бірақ көбінесе май  шығынының жоғарылауы мыналармен байланысты:

1. Қоршаған орта температурасының өзгеруімен. Неғұрлым ыстық болса, сұйықтықтар, соның ішінде автомобиль майлары соғұрлым қарқынды буланады. Қарқынды қыздыру кезінде желдету жүйесіне және жану камерасына тамшылы жүзіндінің көп мөлшері түседі. Әрі қарай, жанбаған қоспа шығару құбыры арқылы шығарылады.

2. Май сапасының нашарлығымен. Сапасы нашар майлау сұйықтығын пайдаланған кезде көміртегі тотығы, шөгінділер саны артады және нәтижесінде артық шығындар пайда болады.

3. Жүйенің тығыздығының жеткіліксіздігімен. Май тығыздағыштар, тығыздағыш резеңке таспалар, цилиндр басының тығыздағыштары арқылы ағып кетуі мүмкін.

4. Майдың толып кетуімен.

Қозғалтқыштағы май деңгейін қалай дұрыс тексеруге болады?

1. Май деңгейін өлшеу үшін көлікті тегіс жерге қою керек (көлбеулер өлшеулерде қате жібереді).

2. Қозғалтқышты шамамен 90 гр С дейін қыздырамыз  және  өшіреміз.

3. Біз барлық майлар қабырғалардан және май өткізгіш арналардан  ағып кетуі үшін шамамен 15 минут күтеміз.

4. Біз май сүңгішін қозғалтқыштан шығарамыз, таяқшаны сүртеміз және оны қайтадан қозғалтқышқа түсіреміз.

5. Сүңгішті алып, майдың ізі қалған деңгейге қараймыз.Біз деңгейді тек сөніп тұрған қозғалтқышта өлшейміз, мотор іске қосылып тұрған кезде май құбыр арқылы шашырайды.Қозғалтқыштағы майдың оңтайлы мөлшері - минимум мен максимум арасындағы сүңгіштегі белгі.

Антифризге су қосуға болады ма?
Автокөліктің салқындату жүйесіндегі сұйықтықтың аз мөлшерін 100-200 миллилитр тазартылған немесе таза сүзілген су қосу арқылы толтыруға болады. Антифриздегі жұмыс қоспаларының қажетті қатынасы бұзылмайды және сұйықтықтың қату температурасына жауап беретін сипаттамалар қалыпты мәнге оралады. Осылайша, жоғары қысымның әсерінен антифризден буланған судың жетіспеушілігі толтырылады.Қажет болса, 200 миллилитрден астам толтыру үшін құрамы бойынша ұқсас антифризді ғана қосу қажет. Қарапайым тілмен айтқанда, карбоксилатты салқындатқыш сұйықтыққа тек карбоксилатты, ал гибридті антифризге тек гибридті қосу керек.
Антифризді оның түсіне қарай таңдауға болады ма?
Көптеген машина иелері салқындатқыш сұйықтықтың бояуы оның қасиеттерін көрсетеді деп ойлап қателеседі. Автокөлік әуесқойлары арасында келесі қате болжамдар танымал:     қызыл немесе сары салқындатқыш сұйықтықтарды таңдаған дұрыс, өйткені олардың қызмет ету мерзімі ұзағырақ (G12 класы);     жасыл және көк антифриз, тосол сияқты, біраз нашар, өйткені оларды жиі өзгерту қажет (олар G11 класына жатады). Үлкен қателік автокөлік иелері бірдей түсті антифриздерді араластыруға болады деп санайтынында. Шындығында, бұл мүлдем дұрыс емес. Антифриз түссіз шығарылады, содан кейін оған қажетті бояу қосылады. Бояғыштың мөлшері минималды және ол сұйықтықтың қасиеттеріне еш әсер етпейді. Антифриздің түсін өнім партиясына тапсырыс беретін автоөндіруші таңдайды. Осы себепті автомобильге салқындатқыш сұйықтықты таңдаған кезде түске  бағдарлануға болмайды.
Көліктің салқындатқыш сұйықтығының түсі оның қасиеттеріне әсер етеді ме?
Әсер етпейді. Бастапқыда антифриздердің бәрі мөлдір. Бояу химиялық құраммен еш байланысты емес. Бірдей түсті салқындатқыш сұйықтықтар бір-бірінен химиялық жағынан ерекшеленуі мүмкін, ал әртүрлі түсті өнімдер мүлдем бірдей болады. Салқындатқыш сұйықтықтарды өндірушілер нақты  тапсырыс бойынша бояғыш қосады, бұл әдетте маркетинг тұрғысынан қажет. Автокөлікті пайдалану кезінде салқындатқыш сұйықтықтың түсі өзгеруі мүмкін. Бұған көбінесе өндірісте қолданылатын бояғыштың беріктігі әсер етеді. Түсті өзгерту антифризді ауыстыруға негіз болмайды. Оны сұйықтықта ластану пайда болған кезде немесе автомобильдің жүрілген жолына сәйкес өзгерту қажет.
Тосол мен антифриз  ерекшеленеді ме?
Тосол - салқындатқыш сұйықтықтың көптеген сауда белгілерінің бірі. Оның атауы ол әзірленген бөлімнің атауынан шыққан. Тосол отандық өндірістегі салқындатқыш сұйықтықтан тұрады, оған бір кездері «Төмен мұздайтын салқындатқыш сұйықтықтар» арнайы мемлекеттік стандарты құрылды. Ең қызығы, ТШ-ның алдыңғы бетінде: «Антифриз Тосол АМ» деп көрсетілген. Тиісінше, салқындатқыш сұйықтықтың осы екі түрінің арасында үлкен айырмашылық жоқ.«Антифриз» сөзін (ағылш. Antifreeze) «мұздатуға қарсы» деп аударуға болады. Батыс автомобиль терминологиясында «Antifreeze Coolant» сөз тіркесі қолданылады, ол сөзбе — сөз «антифриз- салқындатқыш сұйықтық» деп аударылады. Яғни, тосол мен антифриз арасында түбегейлі айырмашылықтар жоқ деген қорытынды жасауға болады.
Қозғалтқышты міндетті түрде жуу қажет жағдайлар.

1.    Басқа майға ауысу. Бұл майдың түріне (синтетика, жартылай синтетика, минералды су) және оның тұтқырлығына (5W-30, 5W-40, 10W-40) және өндірушіге де қатысты. Себебі әр түрлі майларда әртүрлі қоспалар бар, оларды араластыруға болмайды.

2. Пайдаланылған көлікті сатып алу. Пайдаланылған көлікті сатып алғанда, сіз бұрын қандай май қолданылғанына, оның қаншалықты жиі  ауыстырылғанына және қозғалтқышты соңғы рет жуу қашан жасалғанына ешқашан толық сенімді бола алмайсыз.

3. Көміртекті шөгінділердің түзілуі. Егер клапан қақпағының астында немесе май құю қақпағында көміртекті шөгінділер пайда болса, оларды кетіру үшін қозғалтқышты шаю керек.

4. Бөгде сұйықтықтардың түсуі. Егер қозғалтқышқа сапасыз отын, май немесе антифриз түссе, бұл ластаушы заттарды кетіру үшін қозғалтқышты мүмкіндігінше тезірек шаю керек.

5. Қозғалтқыштың қысылуын азайту.

6. Қозғалтқыштың қызып кетуі.Уақытылы жуу Vitex Flushing Oil сияқты сапалы синтетикалық жуу майын қолдана отырып, қозғалтқышты жуу қозғалтқыштың қызмет ету мерзімін едәуір ұзартады, оның жұмысын жақсартады және болашақта қымбат жөндеудің алдын алады.

Майды әр ауыстырған кезде жуу майларын қолдану керек деген рас па?
Моторды жууға арналған май күрделі құрамға ие және жанармай жанған кезде пайда болатын тұнбадан қозғалтқыш бөліктерін жууға арналған арнайы қоспалардың жоғары концентрациясымен ерекшеленеді. Жуу майы — бұл автокөлік иесі майлауды ауыстыру мерзімін сақтамаған жағдайлардағы  «жедел жәрдем". Егер сіз кәдімгі майды ауыстыру мерзімдерін қатаң сақтасаңыз, жуу майларын жиі қолдану керек емес. Жоғары сапалы мотор майлары пайдалану кезінде қозғалтқышты тазарту функциясын орындайды, сондықтан тұнба әдетте жиналмауы керек. Дегенмен, қозғалтқыш  тораптарында көрінетін шөгінділер кәдімгі майларды ауыстыру аралықтарын аздап қысқартуы мүмкін.
Үлкен жүрілген жол қозғалтқыштарына арналған мотор майы.
Уақыт өте келе ішкі жану қозғалтқыштары сөзсіз тозады, әсіресе цилиндр қабырғалары мен поршеньдік сақиналар аймағында тозады. Жанасатын бөлшектер арасындағы алшақтықты арттыру да мәселені ушықтырады. Мотор майын таңдаған кезде, көптеген жүргізушілер автомобиль өндірушісінің ұсыныстарын орындайды, бірақ бұл нұсқаулар белгілі бір, әсіресе 100-150 мың шақырымнан асқан қозғалтқышқа сәйкес келмеуі мүмкін. Үлкен қашықтықтағы қозғалтқыштар үшін Vitex жоғары сапалы, барлық маусымдық, жоғары деңгейлі синтетикалық мотор майын ұсынады. Жүрілген жолы 100000 км-ден асатын автомобильдерге арналған. Реноватордың құрамына кіретін фуллерен молекулалары және German Power Additives бірегей қоспалар кешені бензин мен дизельді қозғалтқыштардың үйкеліс беттерін толық қалпына келтіруді қамтамасыз етеді. Майдың тұтқырлық-температуралық қасиеттері кез келген өте төмен температурада қозғалтқышты оңай іске қосуға және ауыр жүктемелер кезінде қозғалтқышты тозудан сенімді қорғауға кепілдік береді. Vitex Ultra RNV 5W-40 қолдану қозғалтқыштың қызмет ету мерзімін 1,5-2 есе ұзартады және техникалық қызмет көрсету шығындарын айтарлықтай төмендетеді. Оның пайдалану қасиеттерінің бірегей қоры бар және майды ауыстыру аралығын ұзартады.

Мотор майын қаншалықты жиі ауыстыру керек?

Бұл мәселе сіздің көлігіңіздің өндірушісі белгілеген техникалық нұсқауларды толығымен орындауы керек, өйткені әртүрлі қозғалтқыштардың қажеттіліктері әртүрлі болады. Майды ауыстырған кезде сіз уақыт немесе жүгіріс негізінде келесі майлау материалдарын ауыстыру қажеттілігін еске салатын ыңғайлы жапсырма аласыз. Дәстүрлі даналық майды әр 3 ай немесе 5000 км жүрілген сайын ауыстыру керек дейді. (Әдеттегідей, егер сіз май ауыстырар алдында өнімділік мәселелерін немесе май дақтарын байқасаңыз, көлігіңізді  диагностикаға әкеліңіз).
Мотор майы автомобиль қозғалтқышын қалай қорғайды?
Қысқаша айтқанда, сіздің қозғалтқышыңыз тоқтаусыз жұмыс істеуі және болашақта күрделі (және қымбат тұратын) проблемалардың дамуын болдырмау үшін май қажет. Егер бұл сұраққа  толығырақ жауап беретін болсақ,  онда сіздің қозғалтқышыңызға жаңасына және тұрақты негізде мотор майын қажет ететін үш негізгі себеп бар. Біріншіден, май қозғалтқыштың барлық қозғалатын бөліктерін майлап, оның үздіксіз жұмыс істеуін қамтамасыз етеді.Екіншіден, бұл үйкелісті азайту, жылу беру және жанудың жанама өнімдерін сіңіру арқылы көліктің қызып кетуінің алдын алуға көмектеседі.Үшіншіден, майдың дұрыс деңгейі қозғалтқыш жүйесі «аштыққа» ұшырамайтындай сұйықтықтың қалыпты ағынын сақтайды. Егер май деңгейі тым төмен болса, ол осы үш функцияны дұрыс орындай алмайды және салдарынан қозғалтқыштың қызмет ету мерзімінің қысқаруы, поршеньдік сақиналардың жабысып қалуы және қызып кету сияқты жағымсыз мәселелер туындауы мүмкін. Майды үнемі ауыстыру қозғалтқышты жақсы күйде ұстауға көмектеседі және оның барлық  бөлшектері мен түйіндерін жақсы қорғауды қамтамасыз етеді.
Көлігіңізге дұрыс майды қалай таңдауға болады?
Мотор майлары екі түрге бөлінеді: минералды және синтетикалық. Егер біріншісі негізінен мұнай мен оның компоненттерінен тұрса, екіншісі бірнеше синтетикалық элементтерді біріктіру арқылы жасалады. Минералды май негізінен ескі модельдер мен қозғалтқыштарға жарамды (турбокомпрессорларсыз), ол басқа түрлерге, синтетикалық және жартылай синтетикалық майларға қарағанда арзан. Жартылай синтетикалық май —  бұл өнімділік пен қол жетімділіктің синтетикалық майдың сапасымен және минералды майдың бағасымен үйлесуі. Нарықтағы майлардың басқа түрлеріне  үлкен қашықтық майы, премиум май (әр түрлі тұтқырлық) және т. б. жатады
GL-4 пен GL-5 арасындағы айырмашылық неде?
Құрамында қоспалар көп (4,5-6,5%, GL-4-Тегі 3-4% салыстырғанда) болғандықтан, көбінесе өндірушілер GL-5 гипоидты және басқа жүктелген берілістерді қолдануды ұсынады. Бірақ синхрондалған беріліс қорабы үшін GL-4 өте қолайлы.
Кейбір майлар басқаларға қарағанда көбірек  шығындалуға бейім бе?
Әдетте, тұтқырлығы төмен майлар тезірек буланып кетеді, сондықтан жиі ауыстыруды қажет етеді. Тұтқырлығы жоғары майлау материалдары баяуырақ буланады. Дегенмен, қазіргі заманғы мотор майларының барлығы дерлік қалыңдату әдісімен жасалады, себебі шамамен бірдей қарқындылықпен буланады.
Бір класты, бірақ әртүрлі өндірушілердің майларын араластыруға болады ма?
Егер мотор майы тұтқырлық класына және пайдаланушы нұсқаулығында көрсетілген майлау материалдарының сипаттамасына сәйкес келсе, мотор майын ауыстыру қиын болмайды. Сонымен қатар, сіз қазір пайдаланып жүрген майға қарағанда жақсырақ сипаттамалары бар мотор майының бізде бар- жоғын білу үшін техникалық маманыңызбен сөйлесуді ұсынамыз! Иә, сіз әртүрлі өндірушілердің майлау материалдарын оңай қиыстыра аласыз.
Ауыстырғаннан кейін қозғалтқыштағы майдың түсінің өзгеруі не туралы айтады? Бұл қалыпты жағдай ма?
Сату кезінде мотор майының ең көп таралған түсі — кәріптас. Әр түрлі себептермен ол қара немесе сұр түске айналуы мүмкін. Қозғалтқыш майының түсінің өзгеруіне ықпал ететін бірнеше факторларға қозғалтқыштың жұмыс режимі, үздіксіз жану процесі, металл бөлшектерінің болуы, жуғыш заттар, ластаушы заттар сияқты металл бөлшектерінің, қоспалардың  болуы және т. б. жатады. Май деңгейін тексерген кезде оның түсін тексеруді ұмытпаңыз. Металл бөлшектерінің болуы ішкі зақымдануды көрсетуі мүмкін, ал егер май аппақ  болса, бұл салқындатқыш сұйықтықтың ағып кетуінен болуы мүмкін.
Майдың сипаттамаларын жақсарту үшін оған әртүрлі қоспаларды өз бетінше қолдануға болады ма?
Майды өздігінен ауыстыру  - ыңғайсыз ғана емес, сонымен қатар өте қауіпті жұмыс. Автокөлікке техникалық қызмет көрсетуді жүзеге асыратын кәсіби емес адам қателесу немесе бұрыннан бар мәселені жіберіп алу қаупін арттырады. Сондықтан майды ауыстыруды тек кәсіпқойларға тапсыру керек, оған әр түрлі компоненттерді тек кәсіби маманмен кеңескеннен кейін қосуға болады.
Неліктен майды қажетті деңгейге дейін толтырмай,  үнемі ауыстырып отыру керек?
Майлау материалдарының деңгейін қалыпқа келтіру үшін жаңа мотор майын қосқан кезде, ескі, лас май жоғалып кетпейді, тек жаңа, балғын, таза маймен араласады. Бұл майлау материалдарына жүктемені арттырады және оның функцияларын дұрыс орындауға мүмкіндік бермейді. Жаңа майды тек төтенше жағдайларда  құйып толтыруға болады. Бірақ төтенше жағдай артта қалған кезде, міндетті түрде майды толығымен ауыстыру керек!
Майды тұрақты түрде ауыстымаған жағдайда айырмашылық байқалады ма?
Мотор майын ауыстырмаумен байланысты жиі кездесетін мәселелер оның пайдалы қасиеттерін жоғалтуымен байланысты. Мотор майы тозған сайын қозғалтқыш майлау, коррозияға қарсы және салқындату қасиеттерін жоғалтады, бұл оның шамадан тыс қызуына, нашарлауына және бөлшектердің біртіндеп тозуына әкеледі.
Неліктен майды таңдау өте маңызды?
Көлік құралына жарамсыз майлау материалдарын таңдау арқылы сіз өзіңізге де, көлігіңізге де қауіп төндіресіз. Қозғалтқыштың жұмысындағы ақаулар көлік жүргізу кезінде пайда болуы мүмкін, бұл  жол апатына және басқа да қиындықтарға әкеледі. Сондықтан автомобильге арналған техникалық құжаттамада көрсетілген мотор майын қолдану өте маңызды.
Біздің ақпараттық бюллетеньге жазылыңыз,/Подпишитесь на нашу рассылку,
барлық соңғы ұсыныстарды, жеңілдіктерді және басқа артықшылықтарды алу үшін!/чтобы получать все последние предложения, скидки и другие преимущества!